0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna iDućan Blog Apple je i dalje najvrjedniji brend
iDućan Blog

Apple je i dalje najvrjedniji brend

Petak, 05. listopad 2018.
Apple je i dalje najvrjedniji brend

Prema riječima različitih analitičara, vrijedi više od 200 milijardi dolara. Međutim, ni ostali tech divovi nemaju razloga za žaljenje.

Interbrand je ove godine objavio svoje 19. godišnje izvješće. Izvješće se bavi snagom najvećih brendova na svijetu i njihovom vrijednošću. Postoje tri ključna dijela analize koja čine temelj Interbrandove metode vrednovanja:

Financijska izvedba brendiranih proizvoda ili usluga

Uloga koju brend igra u odlukama o kupnji

Konkurentska snaga brenda i njegova sposobnost da stvori odanost i samim time, održivu potražnju i profit u budućnosti.

Prešavši granicu od 200 milijardi dolara, Apple je prvi, i to po šesti put zaredom. Uzimajući u obzir najnovije financijske rezultate tvrtke, kao i drugu i treću točku na popisu iznad, ne možemo biti iznenađeni. Međutim, taj porast od 16% u odnosu na prošlogodišnje rezultate se čini prilično ogromnim.

Nikakvo iznenađenje nije ni činjenica da se Google nalazi odmah iza Applea, na drugome mjestu, sa svojih 10% rasta. Ali još zabavnija je činjenica da je Amazon završio na trećem mjestu. Tim Jeffa Bezosa je ostvario rast vrijednosti brenda od 56%, što je jedna od najvećih promjena na popisu. Netflix (+45%) i Gucci (+30%) su također ostvarili veliki rast.

Evo brendova koji se nalaze među top 10:

Na području 100 najboljih brendova, automobilsku industriju zastupa 16 članova, a tehnološku industriju predstavlja 13 divova. Ukupna vrijednost brenda svih 100 tvrtki premašuje 2 000 milijardi dolara, što znači procijenjeni rast od 7.7% u odnosu na prošlogodišnje rezultate. Ove brojke su dovoljno visoke kako bi bile nerazumljive svima nama.

 

Izvor: iMagazin.hr

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel