Početna Novosti Slučaj ljubomornog supruga i opcije Depth Control

Slučaj ljubomornog supruga i opcije Depth Control

15.03.2019

Tvrtka je opet izbacila smiješnu reklamu, ponovno o mogućnostima opcije Depth Control. Ako vam se svidjela prethodna, osvojit će vas i ova!

Sigurni smo da je Appleova posljednja reklama s pasivno-agresivnim mamama njihova najsmješnija reklama do sada. Ali stigla je konkurencija. Ovaj 38 sekundi dug video bavi se ženinim zgodnim kolegom, Alejandrom, te načinom na koji je zamućen u slici.

Evo kako stvari stoje: par dolazi doma nakon fantastičnog izlaska i sretni odu u krevet. Muškarac izvadi mobitel i pokaže svojoj supruzi sliku koja je snimljena te večeri. Nezahvalna žena pokazuje svog zgodnog kolegu Alejandra u pozadini i počne govoriti o njemu.

Međutim, suprug je preponosan da bi to zanemario pa jednostavno postavi najveće zamućenje pomoću opcije Depth Control. Tako se Alejandro pretvara u običnu mrlju. Također, daje naslutiti da slika sada izgleda puno bolje.

 

Izvor: iMagazin.hr