0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna iDućan Blog YouTube se pozabavio temom dislikea
iDućan Blog

YouTube se pozabavio temom dislikea

Srijeda, 06. veljača 2019.
YouTube se pozabavio temom dislikea

Žele otežati pokretanje kampanji širenja mržnje te zaštiti autore videa. Taj se korak na prvu možda čini kao reakcija na nedavni problem, iako se zapravo samo radi o lošem tajmingu.

YouTube je odlična društvena platforma, možda i najbolja za one kreativnog duha. Naravno, to ne znači da je savršena! Stalno se razvija i mijenja, a razvojni programeri poboljšavaju korisničko iskustvo sitnim koracima.

Sada je na dnevnom redu opcija dislike – točnije, situacija kada korisnik otvori video samo kako bi stisnuo palac dolje, a da nije ni pogledao sam uradak.

Tom Leung, voditelj ekipe upravitelja sadržajem na YouTubeu, u svojoj se objavi osvrnuo na tu temu (posvetio joj je prve četiri minute):

Leung tvrdi da je ova priča za sada u svojoj početnoj fazi, te je podijelio neke ideje koje se trenutno možda čine drastičnima te im treba dodatnog uštimavanja:

Dopustili bi korisnicima uporabu tipke dislike, pod uvjetom da objasne zašto su je upotrijebili.

Više ne bi bilo vidljivo koliko je ljudi dalo palac gore, a koliko palac dolje.

Uklonili bi čitav dislike sustav. (To je zapravo funkcija s Facebooka, koju Leung ne smatra osobito demokratskom.)

Korisnici bi mogli dati palac gore, ali ne i palac dolje. (Ova je opcija možda najgora.)

Ipak, činjenica da je YouTube od početka odlučio otvoreno razgovarati o ovom problemu te postupku pronalaženja rješenja izuzetno je pozitivna. Samo je jedan problem, a to je odabrani trenutak. Očito je da o jednoj temi ne žele razgovarati:

videu YouTube rewind 2018.

Radi se o objavi koja ima najviše dobivenih palčeva dolje u povijesti YouTubea (sada je brojka dosegla oko 15 milijuna), a djelo je upravo uredništva YouTubea. Naravno, toliko negativnih bodova prikupljeno je prvenstveno zato što su određeni korisnici potaknuli svoje pratitelje na taj potez, ne nužno zato što se video nije svidio tolikom broju ljudi. Naime, taj video nije slavio zajednicu korisnika YouTubea, nego je bio usmjeren prema oglašivačima te širenju političke korektnosti. Ukratko, radi se o neuspjelom pokušaju i možda je još prerano da se o tome otvoreno razgovara.

Među komentarima se može pronaći jedan prijedlog koji bi YouTube mogao iskoristiti te prilagoditi svom ukusu: moglo bi se ograničiti kada korisnici mogu dati dislike. Pa pretpostavljam da bi to bilo dopušteno nakon prvog reklamnog bloka…

Već sada postoji mogućnost da se unaprijed spriječe kampanje namjernog širenja mržnje: iako je opcija like/dislike uvijek vidljiva ispod videa, može se isključiti, poput komentara. Pitanje je kamo to vodi i je li to zbilja najbolje rješenje.

Također je zanimljivo da objava Toma Luenga ima 1200 palčeva gore te 1400 palčeva dolje. Ipak, oni koje više zanimaju unutarnji procesi YouTubea trebaju se pretplatiti na kanal Creator Insider. Uživajte u davanju palčeva!

Izvor: iMagazin.hr

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel