0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

1. Mogu li dobiti račun na tvrtku (R1) za kupovinu u Webshopu?

Da. Prilikom zaključivanja narudžbe na stranicama "naplate" odaberite opciju "želim R1 račun" i ispunite podatke o tvrtki.

2. Mogućnost rezervacije proizvoda?

Proizvode je moguće rezervirati na maksimalno 24 sata i to tako da nam se, nakon obavljene narudžbe, javite na e-mail ili stavite napomenu u samu web shop narudžbu.

3. Kako mogu platiti?

Sve načine plaćanja pogledajte klikom na načine plaćanja.

4. Imate li dodatne popuste ?

Osim 7% popusta za gotovinsko plaćanje u većinu cijena je već uračunat popust.
Iskazana cijena je sa svim popustima.
Akcije, sniženja i ostale vrste popusta se odmah uračunavaju u cijenu.

5. Ne mogu pronaći proizvod koje tražim?

Pošaljite nam upit na [email protected], rado ćemo pronaći proizvod koji tražite.

1. Kako mogu saznati cijenu dostave za željeni proizvod?

Cijena dostave, za naručene proizvode preko našeg web shopa, iznosi 4€ izuzev većih paketa.

Dostava za narudžbe veće od 70€ je BESPLATNA.

2. Mogu li naručiti robu i platiti ju pouzećem?

Naravno! Sve artikle, osim uređaja, možete naručiti te platiti iznos računa pozećem.

Napominjemo kako pošta uzima dodatnih 4% za financijsko posredovanje te na to ne možemo utjecati.

Za narudžbu uređaja te plaćanje pozećem, slobodno nas kontaktirate na: [email protected]

3. Koliko brzo šaljete naručene artikle?

Ako se artikli naruče, radnim danom (pon-pet), do 13 sati isti dan ih šaljemo na Vašu adresu te su najčešće drugi radi dan dostavljeni.

4. Kojom kurirskom dostavom šaljemo naručenu robu?

Šaljemo ju GLS dostavnom službom, osim ako ste odabrali plačanje pouzećem. U tom slučaju će Vam naručena roba stići 24Paketom/HP Ekspresom.

1. Koliko košta i traje dijagnostika?

Dijagnostika je kod nas uvijek besplatna, odlučili se kasnije na servis ili ne, a traje do 24 sata od zaprimanja uređaja. 

2. Dali ugrađujete originalne dijelove?

Da. Ugrađujemo isključivo originalne, Apple, dijelove osim ako nije originalni dio dostupan. U tom slučaju nudimo Vam zamjenski dio sa naglaskom da je zamjenski.

3. Koliko traje garancija na izmjenjeni dio?

Garancija na izmjenjeni dio, i naš rad, traje 6 mjeseci.

4. Da li je potrebno uređaj donijeti osobno ili ga je moguće dostaviti putem kurirske službe?

Ne, nije ga potrebno donijeti osobno. Možete uređaj poslati dostavom pazeći da je proizvod zaštićen jer Patruelis d.o.o. nije odgovoran za štetu nastalu tijekom dostave. Također nakon popravka uređaj će biti poslan na Vašu adresu koju ste naveli. Svi naši paketi su osigurani u vrijednosti uređaja.

1. Koji je rok za povrat proizvoda?

Roba kupljena na daljinu – Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka, te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Rok otkazivanja narudžbe počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavjestiti prodavatelja o otkazivanju narudžbe pismenim putem. Narudžba se smatra otkazanom kada prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja narudžbe kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod prodavatelju. Proizvod koji kupac vraća prodavatelju mora biti u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim dijelovima, neoštećen i potpuno ispravan.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

2. Kako reklamirati neki proizvod?

Molimo Vas da odgovor potražite u Uvjetima kupnje ili nas kontaktirate na jedan od telefonskih brojeva.

Niste pronašli odgovor? Kontaktirajte nas!

+385 1 5587 240 ili [email protected]

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel