0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna Najčešća pitanja i odgovori

Najčešća pitanja i odgovori

Imam problema sa Apple uređajem. Što mi je činiti?

Donesite uređaj do iKlinike na besplatnu dijagnostiku.

Je li moguće uređaj poslati poštom na servis?
Dapače! Svoje Apple uređaje slobodno pošaljite na našu adresu (s kontakt podacima kao i opisom kvara) kurirskom službom.Nakon što zaprimimo uređaj te dijagnosticiramo kvar, kontaktirat ćemo Vas sa cijenom popravka. 
Kada je uređaj spreman za isporuku, mi Vam ga vraćamo  na adresu po dogovoru. 

Koliko će servis uređaja iPhone trajati?

Detalje vezane za trajanje servisa uređaja iPhone doznajte kod naših djelatnika nakon procjene kvara.

Brine me to što nemam telefon dok je iPhone na servisu. Koje su mi mogućnosti na raspolaganju?

Vaš iPhone koristi manju SIM karticu od ostalih uređaja. Ako imate drugi telefon na raspolaganju, možete umetnuti SIM karticu u drugi telefon i koristiti taj telefon dok je iPhone na servisu i tako ublažiti nedostatak telefona. Obratite nam se te ćemo Vam mi dati SIM adaptere tako da možete prebaciti karticu u drugi telefon.

Mogu li nadograditi svoj Mac?
Možemo nadograditi Vaš Mac koliko god nam on dopušta da ga nadogradimo. Možemo dodati više memorije, nadograditi Vaš hard disk bržim ili većim kapacitetom, nadograditi operativni sustav. Samo nam pošaljite serijski broj Vašeg Mac uređaja te Vam mi javljamo kako se  i sa čime točno Vaš Mac može nadograditi.

Hoću li izgubiti svoje podatke tijekom popravka mog Mac-a?

Mi ne brišemo Vaše podatke bez da Vas ne kontaktiramo. Doduše uvijek se može desiti da ih izgubite te Vam stoga preporučamo ako je ikako moguće da prije nego računalo donesete kod nas na servis napravite sigurnosnu kopiju.

Koliko će me doći servis mog uređaja? 

Naši djelatnici će Vam se javiti nakon dijagnostike uređaja sa opisom kvara te sa cijenom popravka.

Odustali bi od popravka uređaja?

Nema problema. Samo nam se javite te dođite po svoj uređaj.

Dali moj uređaj sa servisa može podići netko drugi jer ja nisam u mogućnosti?

Naravno. Samo neka donese Vaš radni nalog koji ste zaprimili pri predaji uređaja na servis. Javite nam koja točno osoba podiže uređaj i to je to. Vaš uređaj je slobodan za preuzimanje.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel