Također, tvrtka dnevno kupuje 50 zrakoplovnih karata za Šangaj za svoje zaposlenike. Informacije o Appleovim letačkim navikama objavila je jedna zrakoplovna tvrtka, pa sada možemo nanovo pojmiti koliko je zapravo ogromna ta tvrtka.
U umu običnih ljudi velike tvrtke imaju ogromne količine novca, rade s ogromnim brojem zaposlenika te rade na ogromnim teritorijima.
Nije slučajno da na javnim događaja mi uvijek viđamo poznata lica – najviše ona vodeća – jer se tako možemo povezati sa stvarnim ljudima. To je jedini način da jedna ogromna tvrtka dobije ljudsku dimenziju. Međutim, i dalje ne znamo o koliko se ogromnoj tvrtki zapravo radi.
Srećom, statistike uvijek daju objektivnu stranu priče, u ovom slučaju točne dimenzije Applea kao tvrtke. Primjerice, danas govorimo o količini novca koju Apple godišnje potroši na avionske karte.
Radi se o više od 150 milijuna dolara.
Najsmješnije je što se radi samo o jednom računu United Airlinesa. Upravo zahvaljujući toj tvrtki znamo ove informacije.
Curious who are @United largest global corporate accounts? @Apple is in the top spot and contributes very much to success of SFO international flying especially the Shanghai service #UnitedAirlines #United #Apple #SFO #PVG #Shanghai #China pic.twitter.com/HNvIrz8wDg
— LAflyer (@LAflyr) January 11, 2019
Evo još dodatnih podataka:
Apple je daleko najvažniji korisnih usluga United Airlinesa s ukupno potrošenih 150 milijuna dolara.
Apple slijede Google, Facebook i Roche (u kategoriji 34 milijuna dolara i više).
Najposjećenija destinacija je aerodrom Šangaj Pudong (PVG).
Godišnje potroše 35 milijuna dolara na karte za tu destinaciju.
Također, svaki dan kupe 50 karata u ekonomskom razredu.
Ovo su druge učestale destinacije: Hong Kong (HGK), Taipei (TPE), London (LHR), Južna Koreja (ICN), Singapur (SIN), Munchen (MUC), Tokyo (HND), Peking (PEK) i Izrael (TLV).
Bogme, to je puno prijeđenih kilometara!
Izvor: iMagazin.hr