Appleova online trgovina je četvrti najveći web-shop u pogledu prodaje pametnih telefona, a ako to suzimo samo na kategoriju vrhunskih uređaja, smatra se brojem jedan u SAD-u.
Amazon posluje bolje nego ikada. Njihova poslovna politika, prema kojoj “možete kupiti sve na Amazonu”, se počinje proširivati kao posao stoljeća, ali i dalje je ispod kada se radi o vrhunskim pametnim telefonima. Counterpoint Research u svom novom izvješću nije naveo konkretne brojeve, ali su napomenuli: Appleova online prodaja pametnih telefona u kategoriji vrhunskih uređaja zabilježila je visoke brojke.
Unatoč činjenici da je Amazon i dalje vodeća figura u sveukupnoj online prodaji, njihov udio je 23%, za njima slijedi američki pružatelj mobilnih usluga, Verizon s 12%, dok BestBuy broji 9% udjela, a na četvrtome mjestu se nalazi Apple sa svojih 8%. Brojevi se čine zanimljivima – s jedne strane, Amazon ima ekskluzivnost nad proizvodima nekih proizvođača.
S druge strane, korisnici imaju naviku naručivanja visokokvalitetnih uređaja online, umjesto da na primjer posjete lokalnu trgovinu. Usput, Apple je otkrio kako im je u cilju naviknuti korisnike na kupovinu putem interneta. Angela Ahrendts je preuzela mjesto direktorice maloprodaje u Appleu 2014. godine, a iznenada su se u njihovoj strategiji pojavile ozbiljnije promjene.
Trgovine su redizajnirane kao javni prostori, pokrenuli su Today at Apple edukacijske radionice i sa stolova uklonili kablove koji su sprječavali krađu. U međuvremenu, neprestano stajanje u redu je prestalo postojati i korisnici sada mogu živjeti s prilikom prednarudžbe. Apple je naizgled napravio odličan posao, pogotovo ako uzmemo u obzir da svoje proizvode predstavljaju u najvišoj cjenovnoj kategoriji.
Izvor: Cult Of Mac