Instagram je predstavio potpuno novo sučelje na iPhoneu, na kojem je izostavio jako svijetle boje, kako bi ostvario bolji kontrast i na taj način osigurao bolju pozadinu vašim fotografijama. Čini se ipak kako ova vijest nije ostavila ni blizu toliko snažan dojam kao novi dizajn njihovog loga.
Logo je ispunjen žarkim bojama, a riječ je o prvom novom logu koji je Instagram predstavio od svog početka prije pet godina. Novi logo zamijenjuje stari koji je u sebi prepoznatljivu sliku retro kamere.
Apple se polako odmaknuo od “skeuomorfičnog” dizajna s iOS 7 u 2013. godini, nakon što je Scott Forstall otišao iz tvrtke, a Jony Ive je postao glavni za dizajn softvera. Većina tvrtki koja se bavi izradom aplikacija pratila je ovaj primjer, osim Instagrama. Ali, ovom promjenom, Instagram je također napustio sada već zastarjeli dizajn i odlučio pratiti trenutno popularne trendove u dizajnu.
Njihov novi logo puno bolje odgovara današnjem softveru smartphonea. Puno je “čišći”, a izgleda kao stvoren za iPhoneov početni zaslon, uz Appleove vlastite ikone u žarkim bojama, a vizualno se dobro slaže i s Android aplikacijama, odnosno njihovim ikonama.
Instagram je osim loga unaprijedio i ikone za Layout, Boomerang i Hyperlapse funkcije, a sve su u istoj temi kao i glavni logo, pa je najbolje naviknuti se što prije na njih.
Unutar same aplikacije je novo monokromatsko korisničko sučelje koje je već bilo primijećeno u travnju kod nekih korisnika. Novi dizajn je gotovo u potpunosti crno-bijeli, što “stavlja vaše postove u prvi plan i sadrži sve značajke na istom mjestu”.
Izvor: iMagazin