Pitanje sigurnosti korisnika i njihovih privatnih podataka česta je tema posljednjih godina koja se logično nameće s obzirom na razvoj tehnologije i način na koji funkcioniraju suvremeni digitalni uređaji. Tako je Apple najavio da će sa iOS 10 prikupljati još više podataka o korisnicima kako bi što bolje personalizirao njihove mobilne uređaje. No ovaj put to planiraju učiniti putem tehnike 'diferencijalne privatnosti' zahvaljujući kojoj će inteligentno prikupljati informacije bez pristupa bilo kakvom privatnom ili osjetljivom sadržaju kojeg imate na svojim uređajima.
Zanimljiv je podatak da će Apple koristiti ovu vrstu prikupljanja informacija samo ako to korisnici žele i daju im dopuštenje. Dakle, ako želite da proizvođač koristi vaše podatke za personalizaciju uređaja morat ćete to označiti i dopustiti odabirom odgovarajuće kućice u opcijama. Postoje četiri vrste podataka koje Apple skuplja. To su nove riječi dodane u rječnik, emojiji koje korisnici tipkaju, izravni linkovi koji se koriste u aplikacijama i ključne riječi pretraživanja u bilješkama. Ako se brinete hoće li se Apple toga doista i pridržavati, trebate znati da će se većina prediktivnih i proaktivnih dijelova ovog procesa obavljati isključivo na vašem uređaju bez slanja podataka.
Apple se ovakvim potezima želi što više razlikovati od Googlea po pitanju privatnosti korisnika. Iako se servisi poput Siri i Google Now sve više šire, i pritom barataju sve većom količinom podataka o svojim korisnicima, čini se kako ćete u konačnici imati opciju žrtvovati malo privatnosti i zauzvrat dobiti puno pametniji telefon. Ovome dodajmo kako se u jesenskoj nadogradnji iOS-a 10 očekuju još neke značajne novine koje bi vam trebale popraviti korisničko iskustvo na Appleovim telefonima. Tako vas očekuju novosti u Kontrolnom centru, više 3D Touch shortcuta, podrška Siri za 'third – party' aplikacije, bolje prepoznavanje fotografija i još mnogo drugih unapređenja.
Izvor: ictbusiness.info