0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna iDućan Blog Posao s aplikacijama i dalje u zamahu
iDućan Blog

Posao s aplikacijama i dalje u zamahu

Srijeda, 22. siječanj 2020.
Posao s aplikacijama i dalje u zamahu

Analitička tvrtka App Annie objavila je godišnje statističko izvješće pod naslovom State of Mobile, u kojem iznosi opsežan pregled aktualnog stanja na tržištu aplikacija. U 2019. godini ostvaren je značajan rast u pogledu broja preuzimanja, vremena provedenog uz aplikacije te potrošenog novca.

Predviđanja iz ne tako davne prošlosti uistinu su se ostvarila i danas živimo u dobu mobilnih telefona, odnosno mobilnih aplikacija. Tvrtka App Annie pomno prati navike potrošača već deset godina, pa su njihovi statistički podaci uistinu opsežni. Nedavno su objavili svoje godišnje izvješće o trendovima u 2019. godini. Prođimo kroz najzanimljivije činjenice.

Napomena: izvješće obuhvaća globalne trendove te uključuje i iOS i Android platforme.

Prošle je godine oboren broj u broju preuzetih aplikacija; naime, preuzeto je njih 204 milijarde, što označava porast od 45% u odnosu na 2016. godinu. Korisnici su u prosjeku proveli 3,7 sati dnevno koristeći svoj mobitel, a na aplikacije iz App Storea potrošeno je preko 120 milijardi dolara. Na igre je potrošeno 72% te svote, a ostalih 28% otišlo je na pretplate. U odnosu na 2016. godinu, radi se o rastu od 10%. Što se tiče usluga na pretplatu, prednjače Tinder, Netflix i Tencent Video. Kina je najveće tržište s 40% udjela u ukupnoj potrošnji.

Moramo se kratko osvrnuti na kategoriju igara. Ovaj segment zabave na mobilnim uređajima popularniji je od svih drugih segmenata gaminga. Korisnici su potrošili 2,4 puta više nego na osobnim računalima i Macovima, te 2,9 puta više nego na konzolama. U prijevodu, samo je 2019. godine potrošeno više od 80 milijardi dolara. U usporedbi s podacima iz 2017. godine, 20% više igara uprihodilo je više od 5 milijuna dolara, dok je 59% više igara zaradilo više od 100 milijuna dolara. Zato nas ni ne čudi da je Apple pokrenuo uslugu Arcade – čini se da su džepovi ljubitelja igrica dupkom puni.

U sažetku izvješća izneseni su i detalji o aplikacijama za financije. Od 2017. godine broj korisnika koji imaju pristup bilo kakvoj aplikaciji te vrste porastao je za 100%. Aplikacije za financije upotrebljavale su se širom svijeta više od bilijun puta. Ti rezultati pokazuju da korisnici preferiraju rješenja tehnoloških kompanija u odnosu na ona koje nude banke.

U odnosu na 2018. godinu, broj preuzetih aplikacija za kupnju porastao je za 20%, te se popeo na 5,4 milijardi. Najveći porast zabilježen je u Indoneziji, i to za 70%. Korisnici upotrebljavaju 3,2 puta više aplikacija onih usluga koje trguju isključivo preko interneta. Tako je prošla godina bila rekordna za mobilnu kupnju: korisnici su ukupno potrošili 3,84 milijardi dolara u trgovini Alibaba samo na Dan samaca (11. studenog). U SAD-u, u razdoblju između 1. studenog i 2. prosinca korisnici su potrošili 33,1 milijardu dolara na kupnju, što čini 40% svih online kupnji.

Što se tiče društvenih mreža, njihova je popularnost kontinuirana, baš kao i njihov rast. Vrijeme provedeno na društvenim mrežama poraslo je za 20% u zadnje dvije godine, te čini ukupno 900 bilijuna sati. To je ujedno pola od ukupnog vremena provedenog na mobilnim telefonima. Aplikacije za dopisivanje, pak, preuzete su više od 5,4 milijardi puta.

Aplikacije za hranu, poput onih za restorane i dostavu, postale su popularnije te su doživjele spektakularan porast od 240% u odnosu na 2017. godinu. I tržište sportskih aplikacija doživjelo je rast od 30%, a ukazuje i na sve veću popularnost streaminga. Aplikacije za zdravlje i fitnes nemaju razloga za brigu: u odnosu na 2017. godinu, ostvarili su 130% veći profit.

Na kraju izvješća mogu se naći dva vrlo zanimljiva grafikona. U prvom su prikazane aplikacije koje su se najviše preuzimale 2019. godine. Na vrhu su sve aplikacije u vlasništvu Zuckerberga: Facebook Messenger, Facebook i WhatsApp. Slijede ih TikTok, te Instagram (još jedna Zuckerbergova aplikacija). TikTok je doživio najveći rast prošle godine: vrijeme provedeno na toj aplikaciji poraslo je za 240%, a najviše je vole korisnici u Kini. Među vodećim igrama našli su se Free Fire, PUBG i Subway Surfers.

Drugi grafikon donosi popis aplikacija prema potrošenim novcima. Ako isključimo igre, vodeći trijumvirat čine Tinder, Netflix i Tencent Video, a YouTube je na petom mjestu. Popis mobilnih igara ne donosi nikakva iznenađenja. Candy Crush je na trećem mjestu, a PokemonGo i dalje na petom. A prvo mjesto? Ondje je zasjela igra za koju većina igrača zapadne hemisfere nije ni čula. Fate/Grand Order je besplatna online igra, iznimno popularna u istočnim zemljama.

Ako želite znati više, ovdje možete pročitati cijelo izvješće App Anniea na 49 stranica.

 

Izvor: iStyle Blog

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel