0 kom
X
Do besplatne dostave nedostaje vam 67,00 €
Početna iDućan Blog Utišavanje nepoznatih pozivatelja i pošiljatelja na iPhoneu s iOS-om 13
iDućan Blog

Utišavanje nepoznatih pozivatelja i pošiljatelja na iPhoneu s iOS-om 13

Srijeda, 03. ožujak 2021.
Utišavanje nepoznatih pozivatelja i pošiljatelja na iPhoneu s iOS-om 13

iOS 13 donio je novu postavku kojom se korisnici mogu zaštititi od neželjenih pozivatelja i pošiljatelja spam poruka, tako da se takvi pozivi odmah šalju na govornu poštu.

 

Čim uključite ovu opciju u postavkama, iOS uz pomoć Siri postavlja da se pozivi svih brojeva iz kontakata, maila i poruka normalno obrađuju, ali da se svi drugi automatski šalju na govornu poštu.

Ova zgodna značajka funkcionira samo na iPhoneu sa zadanim mobilnim pozivima. Nije dostupna na iPadu i iPodu touch te ne podržava VoP pozive trećih strana iz aplikacija poput WhatsAppa ili Skypjea, koji se integriraju s aplikacijom Telefon putem Appleovog okvira CallKit.

Utišavanje nepoznatih pozivatelja

Pratite sljedeće korake kako bi se pozivi nepoznatih pozivatelja proslijedili na govornu poštu.

- Otvorite Postavke na svom iPhoneu s iOS-om 13 ili novijom verzijom sustava.

- Odaberite Telefon na popisu.

- Ispod naslova Utišavanje poziva i blokirani kontakti, uključite opciju Utišaj nepoznate pozivatelje.

Sada će se pozivi svih osoba čiji broj nemate u kontaktima, te koji vam nisu poslali mail ili poruku (Siri pretražuje i Mail i Poruke te brojeve koje tamo nađe isto stavlja na popis dozvoljenih pozivatelja) automatski slati na govornu poštu. Kada vas zovu, mobitel vam se neće oglasiti i nećete imati obavijest o propuštenom pozivu.

Ako vam taj pozivatelj ostavi glasovnu poruku, možete je poslušati na uobičajenom mjestu (zatražite svog pružatelj usluga za dodatne informacije ako su vam potrebne). Ako vas netko nepoznat zove iz važnog razloga, vjerojatno će vam ostaviti poruku. Naravno, osobe koje često primaju pozive nepoznatih osoba nisu idealni kandidati za uključivanje ove postavke.

Filtriranje i utišavanje nepoznatih pošiljatelja

Korisnici iPhonea i iPada imaju na raspolaganju i novu značajku Filtriraj nepoznate pošiljatelje u zadanoj aplikaciji Poruke, koja će automatski utišati i odvojiti ulazne poruke nepoznatih pošiljatelja. Ovo je vrlo korisna opcija ako je vaš broj telefona javno objavljen ili ako često primate poruke nepoznatih osoba.

Kada uključite ovu opciju, vaša će aplikacija Poruke imati dva ulazna sandučića: za osobe koje su vam na popisu kontakata te za sve ostale.

Ako želite filtrirati nepoznate pošiljatelje u poseban ulazni sandučić na svom iPhoneu ili iPadu, evo kako možete uključiti ovu korisnu značajku:

- Otvorite Postavke i idite na Poruke.

- Pronađite opciju Filtriraj nepoznate pošiljatelje i uključite je. Ispod imate i objašnjenje ove značajke: Isključite obavijesti za iMessages osoba koje nisu na vašem popisu kontakata i sortirajte ih na odvojen popis.

- Filtrirajte nepoznate pošiljatelje u iOS-u u poseban ulazni sandučić u aplikaciji Poruke.

Kada otvorite aplikaciju Poruke, vidjet ćete dva ulazna sandučića: Kontakti i SMS te Nepoznati pošiljatelji. Poruke će se sortirati automatski, a željeni sandučić otvorite dodirom na karticu.

Iako se spominje kako se filtriraju iMessages, prema mom iskustvu, filtriraju se sve poruke nepoznatih pošiljatelja, pa tako i klasične SMS poruke.

Ako isključite ovu opciju, nećete izbrisati nijednu poruku, samo će se odvojeni sandučići opet spojiti u jedan ulazni spremnik.

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naše Uvjete kupnje.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Uvjetima kupnje pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel